.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست تیم صنعت مقابل اتکا در باتلاق ساری

تیم فوتبال صنعت ساری در هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال كشور از تیم اتكا گرگان میهمان خود شكست خورد و فرصت مناسب فاصله گرفتن از انتهای جدول رده بندی این رقابت ها را از دست داد .

به گزارش مازندلیگ، در این مسابقه كه عصر روز جمعه در زمین فوتبال شهدا ساری برگزار شد ، نماینده فوتبال مازندران در این رقابت ها در زمینی كه به دلیل كیفیت نامطلوب ناشی از بارندگی روزهای اخیر فاقد شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه بود با نتیجه 2 بر 1 مغلوب میهمان گرگانی خود شد و با 15 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها باقی ماند .

'گالوس پتروسیان' در دقیقه 20 این مسابقه دروازه صنعت را باز كرد اما ' محمدعباس زاده' در دقیقه 35 موفق شد گل خورده تیم صنعت را جبران كند و با باز كردن دروازه تیم میهمان ، مانع شكست تیمش در نیمه اول شود .

نیمه دوم این مسابقه دو تیم به دلیل كیفیت نامطلوب زمین بازی ، قادر به اجرای ساده ترین دستورات تاكتیكی مربیان نبوده ومجبور به روی آوردن به بازی مستقیم شدند .

در شرایطی كه دو تیم خود را برای پایان بازی با نتیجه تساوی آماده می كردند ، ' حمید نعمتی ' از غافلگیری خط دفاع تیم صنعت ساری استفاده كرد و گل برتری تیم اتكا را در دقیقه 85 به ثمر رساند .

' مهیار حسن نژاد ' ، ' سیدمیلاد محمودی ' ، آیت طبرستانی ' و ' حسین قهارپور ' از تیم صنعت و ' محمدجواد رحیمی' و ' گالوس پتروسیان' از تیم اتكا ، از داور مسابقه كارت زرد دریافت كردند .

از این مسابقه كه قضاوت آن بر عهده 'محمدرضا فغانی' ،'محمدرضا پازوكی' و 'اسد حاج محمد' بود كمتر از 50 تماشاگر دیدن كردند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.